18.1.07

Blåtann eller ikkje...

T min store fortlvelilse oppadga ej at usb-blaåtnn-adatepret mitt va forsønvne då ej kom teabke t Oslo, og sia min høgetonkolgsike moibteflleon ikkje he inarfarud, he d oppåtstt et lite prlboem me overfønirga ta bilde her. Så fram t ej tør å spør Anna om å få låne hinna mobil me både IR og bltaånn som et slags melollomedd, får ivrige lesera kose sej me dinne ekereepinsmltle "tryeklkif"-posten her så lenge. For visste du at så lenge dei to føsrte og dei to siste boskatavne i et ord på seks eller fliere boakstva stend på ritkig plass, kan bovataskne mellom stå så hutler til butler dei berre vil, uten at hjneren treng å bruke så alftor mykje enregi på å finne ut ka der egltneig sklule ha stått? He visst noke med at oss ikkje les kvar eneklt bostkav, men ser bidlet av ordet som en helhiet. Kor vidt d fugenra me et så lite utebrdt skftrsipråk som Bjrnøar-hudneivkdisk, e for mej uvsist, då ej ikkje kjnene unredeløsksen frå Enalgnd i deatlj. Som ei ektsra oplpsinyng, berre for å drepe myten om en raud tråd her, kan ej nevne at no he ej endelig fått opelpvd snø som he lagt sej i Nogres lalavnd. Daton va 17. jaunar, og snøen låg omretnt ei natt. Hurra!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Leiv Magnus sa...

Detta sa jeg til deg igår, men skulle du befinne deg i nærheten av PC'en min er det bare å si ifra.

Birte sa...

Skeptisk. Eg kan ikkje i min villaste fantasi forestilla meg at Anna vil låna vekk telefonen sin.. Hmmm...

Guttleif Lorentzen sa...

Jeg må bare innrømme at jeg ikke oppdaga at det var noe rart før jeg kom til ordet "tryeklkif". Og det var først da jeg kom helt til bunn og sjekka toppen, at jeg fant ut at det faktisk var feil der også. Fasinerende!