27.11.06

Søndagsidyll

Ei veke he gått sia pizzan, og ej hekje merka tegn t sjukdom ette episoden me støvsugern, så støvsuger-røret kan trygt anbefalast som alternativ kjevle! For å nevne noke heilt anna, va ej en tur på nordmarks-kapellet i går me en herlig gjeng. En drøy times fottur frå Frognersetra, så e en der. Et kosli, avsidesliggande bygg me utedass og null utsikt over byen. D he sin sjarm. Ette gudstjenesten vart d en kort seanse me killer-uno. Ken vinnern t slutt vart, e uvisst, men temperament va d iallefall! Og som prikken over i-en (evt streken gjennom ø-en) for søndagen, inviterte Storsalen på middag før en forrykande hausttakkefest. D va forøvrig gulasj-suppe som vart servert, en ungarsk spesialitet som oss aldri fekk makka oss t å prøve i Budapest, så d passa mej egentli yperilg! Me andre ord: En så og sei perfekt søndag va et faktum. Så konklusjonen må bli: Gud e go! Posted by Picasa

5 kommentarer:

Anonym sa...

Trivelig å lese en gladhistorie en gang iblandt. Det er så alt for ofte at folk må ha et problem eller en irritasjon for å skrive noe. Takk!

Men datoen bekymrer meg! Det ser ut som om jeg nok tok helga noe tidlig, for jeg hadde søndag igår 25. november. Dette betyr at det faktisk er lørdag idag! Skremmende hvor mye folk det faktisk er på MF på lørdager. Sykt.

Bjørnar sa...

Va litt i tvil om ej sku poste posten eller ikkje, sia ej ikkje fann noke å klage på. Men der kom du, som sendt frå Gud, me et svar t et undrandre hjerte. Takk sjøl :)

Og når d gjeld tid.. Feira du laurdagane ette søndagane?

Anonym sa...

Nei, men jeg merker meg i etterkant at
1.Jeg har ikke lest stykket ditt skikkelig der du virkelig poengterer at det var igår det var søndag,og

2.At jeg trodde det var søndag den 25.,da den jo vitterlig var den 26.

Dermed sitter jeg med lang nese for all framtid, med et pinlig innlegg så veven som ikke forsvinner. Angrer bittert på at jeg la til "aka Henrik".

Men det hender jeg feirer lørdag etter søndag. Forrige uke feira jeg lørdag helt til fredag!

Anonym sa...

PÅ veven, PÅ veven!

Bjørnar sa...

Uff da. D va flaut. Men vil berre kort minne dej på at når du og ej stend på ski i himmelen, då e alt d jordiske pinlige glømt. Så fatt mot, medvandrer!

Og ja til fleire laurdaga! He litt for få av dei, syns ej..