14.3.07

Vintersol

Så va d harde faktum her: Vintern he sløppe taket og sola gjer alt den kan for å friste mej ut på den solfylte, så og sei vindstille balkongen vår. Og ej fell for fristelsen. Litt trist, litt godt. Godt fordi d e deilig å kjenne at en kan sitte i t-skjorte og svette en marsdag. Men trist fordi når en syns d e godt og kjenne at en bli tilfreds, så godtek en på en måte at vintern e over. Og d bli feil! Vintern skakje ver over før ette påske. Mars e riktig nok offisielt den første vårmåneden, men likevel - snøen skakje smelte vekk før ette påske, og i alle fall ikkje når palmesøndag e allerede 1. april! Men ska en likevel sjå på den positive sida, så tyde nok d vårtegnet her på at d bli en del soltima utpå balkongen i år me. Herligt! Og ja, ej elska bilde av mej sjøl!

4 kommentarer:

The Muffin Man sa...

Holder med deg i det gitt!
Ingen ting er som å slappe av med sola i fleisen.

Og forresten...du har'n.

Jenny sa...

Sier meg fornøyd med å være kul sånn ellers. Ellers er du kul du også. Men en ting MÅ jeg poengtere... Kjedemail er kjedeligere enn blogg-sisten!

Leiv Magnus sa...

Vår er digg. Men hver gang den kommer angrer jeg på hvor lite vinteraktiviteter jeg har foretatt meg. Det er synd.

Og forresten, du ble nettopp tatt for andre gang. Hva skal du gjøre? Er du standhaftig eller feltmadrass?

Bjørnar sa...

Seff! Ingen e så sta som Sunnmøringa. Up yours, muffin!