30.8.07

Sex. Overalt

I forbindelse me at min kjære sku på tur t Ecuador fram t jul og at oss derfor må klare oss ganske lenge uten fysisk kontakt, vart oss enige om at ho skulle skaffe sej skype og et headset så oss i alle fall kunne kommunisere med kvarandre. At Clas Ohlson av og t kan levere noken tvilsomme vare med variabel kvalitet, e for dei fleste forholdsvis kjent. Men noke slikt som d headsetet ho kjøpte he ej aldri vør borti før. Når oss åpna pakken og tok ut headsettet, såg oss plutselig bakgrunnsbildet i sin heilheit: En naken mann som skjula gosakene sine. I en headset-pakke. Ej ser den!

6 kommentarer:

Leiv Magnus sa...

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe et sånt sexy headsett jeg.

Kathrine Løsnesløkken sa...

Nei, sånne ting har de nok ikke i den vakre fjellheimen din, hehe (som btw IKKE heter Ålesund). Du fikk vel sjokk der, kan jeg tenke :-P.

Kathrine Løsnesløkken sa...

Forresten, en do-kommentar til deg og... All ære til guttene. Dere har mye reinere doer enn oss, vanligvis... Og miljøvenlige og! Man trenger nesten aldri skifte doruller (for de blir visst ikke brukt), ikke tørkepapir eller såpe (hmmm... håper vannet blir slått på, da, hvertfall), og det er veldig lett å få de ut når man skal vaske. Jentene bare "mååå dusje!!" Krise på badet :-S...

Bjørnar sa...

Ja, ej veit. Gutta e reinsligheten sjøl. Kanskje grunnen t at d gjeng me så lite papir e at dei ikkje må tørke vekk et tonn me sminke kvar bidige dag, i tillegg t at dei sleppe d mensen-greiene. Digg å vere gutt, ass :)

Leiv Magnus sa...

Ahhhhh. Deilig å være gutt. Men si meg Bjørnar, du som har greie på dette med gutte- vs. jentedasser, bruker jenter egentlig dobørsten når de har driti? Eller er det en myte?

Bjørnar sa...

Ej he rett og slett ingen anelse. Sjekka aldri dassbørstene når ej vaska. Men kanskje Kathrine veit..? Ej bruka den alltid ;)